Diensten

Accountancy
Registeraccountants (RA) en Accountant Administratieconsulenten (AA) werken voor u aan samenstellings-, beoordelings- danwel controleopdrachten. Ook zijn zij betrokken bij het opstellen van tussentijdse cijfers en het verrichten van bijzondere onderzoeken als bedrijfsschadebepalingen en waardebepalingen van aandelen/bedrijven. Daarnaast hebben Registeraccountants de bevoegdheid allerlei accountantsverklaringen, zoals die heden ten dagen verlangt en vereist worden, voor ondernemers en ondernemingen af te kunnen geven. Met name bij bedrijven die de, wettelijk vastgestelde, grenzen van kleine ondernemingen overschrijden is de behoefte aan een Registeraccountant aanwezig. Daarnaast zijn accountants goed thuis in allerlei bedrijfseconomische vraagstukken als het opstellen van meerjarenplannen, kostprijsberekeningen en financieringsvraagstukken.

Fiscaliteit
Naast de reguliere fiscale advisering en het verzorgen van uw fiscale aangiften adviseren en begeleiden onze belastingadviseurs bij bedrijfsopvolging, herstructureringen, reorganisaties, fusies en overnames en ook bij grensoverschrijdende activiteiten. Daarnaast verzorgen zij financiŽle- en fiscale planningen (tax- en successieplanning) en voeren zij bezwaar en beroepsprocedures.

Administratieve dienstverlening
Het invoeren en bijwerken van uw financiŽle administratie, bij ons op kantoor danwel bij u op locatie; snel, vakkundig en persoonlijk. Dit geschiedt naar behoefte per maand, kwartaal of per jaar waarbij tevens de BTW aangifte kan worden verzorgd. Daarnaast streven wij er naar om periodiek tussentijdse cijfers op te stellen, inclusief bespreking en de analyse ervan. Dit geeft u, ook tussentijds, een goed gevoel van hoe u en uw onderneming er voor staan. Een goede basis en een absolute voorwaarde voor het nemen van weloverwogen bedrijfsbeslissingen. Ook kunnen wij tijdelijke ondersteuning verzorgen van uw financiŽle administratie.

Detachering
Indien gewenst kunnen wij ook voorzien in tijdelijk aanvulling van capaciteit op uw administratie afdeling danwel tijdelijke en/of incidentele ondersteuning bij de diverse bedrijfseconomische zaken in uw onderneming. Deze behoefte kan o.a. ontstaan bij zwangerschap, langdurig ziekteverlof, herstructurering of op piekmomenten binnen uw organisatie.

Starters
Naast onze meer ervaren cliŽnten komt onze kennis ook van pas bij de startende ondernemers. Bent u starter aarzel dan niet om u in een kennismakingsgesprek te laten vertellen waar u allemaal aan moet denken en wat u moet regelen. Een goede start is het halve werk.

Overnames, bedrijfsoverdracht, buy-outs en samenwerkingsverbanden
In dit soort trajecten wordt alle deskundigheid gekoppeld om in deze zaken een optimaal resultaat te behalen voor onze klanten. Onderdeel van onze werkzaamheden is veelal het opstellen van een waardebepaling, het begeleiden van het onderhandelingsproces, het uitvoeren van due-dilligence onderzoeken en het optimaliseren van de financiŽle en fiscale vorm waarin een transactie kan worden uitgevoerd.

Kantoor Lindenhof Accountants & Belastingadviseurs heeft de mogelijkheden in huis om de ondernemer en zijn onderneming, in elke fase en omvang van haar bestaan, te voorzien van gevraagd maar zeker ook van ongevraagd advies. Dit geldt zowel voor ondernemingen met 1 danwel met 100 of meer werknemers. Advisering van ondernemers door ondernemers. Centraal hierbij staat de multidisciplinaire benadering waarbij de aanwezige kennis en ervaring op zowel fiscaal, bedrijfseconomisch en accountancygebied wordt gecombineerd om de klant optimaal van dienst te zijn door middel van een prima dienstverlening want dat staat bij ons voorop.

 
Laatste nieuws
õõ Nieuwsbrief
Lees onze meest recente nieuwsbrief
õõ Alle nieuwsberichten
Doorzoek de site
Vul hier uw zoekterm in.
Kantoor Lindenhof B.V. Nieuwstraat 51 Eersel 0497-535399 KvK 17142796
Copyright © 2018 Kantoor Lindenhof | All rights reserved.
Voorwaarden
Disclaimer